REGISTRA'T

Gràcies, les dades de registre han estat rebudes correctament al CLC i hem enviat* les teves dades d'accés al correu-e que has indicat en el formulari.

Una vegada verificada pel CLC la teva identitat, rebràs un nou correu-e confirmant que ja pots accedir amb seguretat a les àrees restringides del web.

*Si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

Registrar-me
Al registrar-te, acceptes la Política de Privacitat del CLC i l'ús de galetes

* Registrant-te podràs accedir a totes les àrees restringides del web, veure-publicar ofertes a la borsa de treball del CLC i recuperar el teu mot de pas si l'oblides
Inicia sessió com usuari/a CLC Has oblidat la teva clau d'accés? 

Hem enviat un correu electrònic a l'adreça amb què et vares registrar que conté el teu mot de pas.

*Recorda que si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

Recuperar

Enviarem el teu mot de pas al correu-e amb el que et vares registrat.

Si no veus el missatge a la teva bústia d'entrada, revisa la carpeta de correu no dessitjat o d'altres.

inici > Àrea col·legial > Beques i premis
BEQUES I PREMIS

BECA JOSEP GUIXÀ

La Beca Josep Guixà d’elaboració de material per a la logopèdia té l'objectiu de promoure i donar suport a la creació de materials pedagògics i de suport a la tasca del logopeda. És i ha estat una manera de retre homenatge i mantenir viu el record del Sr. Josep Guixà, que fou mestre de molts logopedes i creador d’un estil de fer i viure la nostra professió.

Els guanyadors de la Beca Josep Guixà en les seves diferents convocatòries han estat els següents:

1a edició (2003): Eulàlia Pell pel treball: Fonògraf

Menció honorífica Anna Gordo, pel treball: Això sona
Menció especial Montse Massana, pel treball: Xerrar i xalar

2a edició (2005): Alba Puig Puig, Imma Rojas Rabareda i Anna Tomàs Esparza, pel treball Símbols fotogràfics per a la comunicació

3a edició (2006): Neus Calaf Gozalo i Ohad Nachmani, pel treball En veu alta. Veu, aprenentatge i text

Menció especial Mariona Ruana Pegueroles i Yolanda Setién Arroita, pel treball Qui sóc i quin so faig?

4a edició (2007): Marta Bertran i Maite Bonet, pel treball El Pep i la Pepa juguen a consciència fonològica

5a edició (2008): DESERT

6a edició (2009): Àngels Àngel, Carme Bruno i Maribel Brusi, pel treball Exercitem la memòria

7a edició (2010): Laura González Sanvisens, Ariadna Planas Olivé, Marina Pintanel Morral i Ledicia Iglesias, pel treball Prevenció dels trastorns de la veu en els docents

Menció especial Sheila García Peña (Estudiant de Logopèdia a la UAB), pel treball Qui? Què? On?

8a edició (2011): Elisabeth Dulcet i Andreu Sauca, pel treball i-COM Inventari del Coeficient Maduratiu per a la franja d’edat 0-42 mesos

9a edició (2012): DESERT

10a edició (2014): NO CONVOCADA per decisió de la Junta.

11a edició (2016): NO CONVOCADA per decisió de la Junta.

 

 

PREMI Dr. JORDI PERELLÓ

El Premi Dr. Jordi Perelló de Recerca en Logopèdia té l'objectiu de promoure i donar suport a la recerca bàsica i aplicada en el camp de la logopèdia. Aquesta convocatòria té la voluntat de retre homenatge al Dr. Jordi Perelló, gran impulsor de la nostra disciplina tant en l'aspecte científic com professional.

Els guanyadors del Premi Dr. Jordi Perelló en les seves diferents convocatòries han estat els següents:

1a edició (2001): Eva Aguilar Mediavilla i Mònica Sanz Torrent, pel treball Errors d’omissió en nens amb trastorn específic del llenguatge (TEL)

2a edició (2003): Núria Oriol i Peregrina, pel treball Logopèdia en el Servei de Neurologia per als malalts hospitalitzats en fase aguda (accident vascular cerebral)

3a edició (2005): Ma. Fernanda Lara, pel treball Inicios de la lectura en niños con antecedentes de retraso de habla

4a edició (2007): DESERT

5a edició (2009): Llorenç Andreu, Iris Badía, Daniel Español i Clara Machado, pel treball ALE 2

6a edició (2011): DESERT

7a edició (2013): Eva Aguilar, Daniel Adrover i Lucia Buil, pel treball Estudio del desarrollo en las dificultades en la adquisición del lenguaje y su influencia en el aprendizaje de la lecto-escritura

8a edició (2015): Diana Sebastián Lázaro, pel treball Característiques de la veu i la parla d’infants amb la Síndrome de deleció de 22q11

Accèssit Cristina Cambra Vergés i Encarna Pérez Pérez pel treball Estudi de la competència de l’alumnat sord amb implant coclear en la producció de verbs