Vés al contingut

Biblioteca

El servei de Biblioteca del Col·legi de Logopedes de Catalunya té la missió de facilitar a tots/tes els/les col·legiats/des l´accés al coneixement dins l´àmbit de la Logopèdia i disciplines afins.

La biblioteca del CLC és una biblioteca privada gestionada pel Col·legi de Logopedes de Catalunya que presta serveis exclusivament als seus col·legiats. En casos excepcionals, la Junta de Govern pot valorar obrir el servei de biblioteca a persones no col·legiades. Per acollir-se a aquesta excepció, cal presentar una sol·licitud justificada adreçada a la Junta de Govern per la seva valoració.

L´horari d´atenció al públic de la Biblioteca del CLC és el següent:

  • De dilluns a dijous: de 9:00h a 19:00h
  • Divendres de 8:00h a 15:00h
  • Juliol: de 8:00h a 15:00h
  • Agost: Tancat dues setmanes. La resta, de 8:00h a 15:00h

Per a consultes, reserves, renovacions i altres gestions relacionades amb el servei de biblioteca, podeu escriure a biblioteca@clc.cat o bé trucar al 934878393.

Servei de biblioteca del CLC

Catàleg

A-RE-HA

Ofereix les bases teòriques, el procediment, els protocols i el material per a realitzar l'avaluació i el perfil fonètic-fonològic de la parla infantil entre 3 i 6 anys. Versió en castellà.

Aguilar, E.M.; Serra, M.
Universitat de Barcelona
2004
A-RE-PA

Anàlisi del retard de la parla. Protocols per a l'anàlisi de la fonètica i la fonologia infantils. Llenguatge. De 3 a 6 anys.

Aguilar, E.M.; Serra, M.
Universitat de Barcelona
2004
ADOS-2

Avaluació estandaritzada i semiestructurada de la comunicació, la interacció social i el joc o l'ús imaginatiu de materials per a persones amb sospita de tenir un trastorn de l'espectre autista.

Parte 1: Módulos 1 a 4: Lord, C.; M. Rutter y otros. Parte 2: Módulo T: Lord, C.; Luyster, R.J. y otros
TEA Ediciones
2015
Bayley

Avaluació del desenvolupament funcional (cognitiu, motor i lingüístic) de nens d'1 a 42 mesos.

Bayley, N.; Aylward, G.P.
Pearson
2015
CEG Infantil

El CEG-Infantil ha estat dissenyat per avaluar la comprensió de construccions gramaticals de diversa complexitat en infants de 2 anys i mig a 4 anys i 11 mesos d'edat.

Mendoza, E.; Carballo, G.; Muñoz, J.; Fresneda, M.D.
TEA Ediciones
2005
CEG

Avaluar la comprensió gramatical corresponent a nens de 4 a 11 anys d'edad. No requereix cap tipus de resposta verbal, per la qual cosa és aplicable en els casos en els que el desenvolupament del llenguatge expressiu estigui afectat de forma important.

Mendoza, E.; Carballo, G.; Muñoz, J.; Fresneda, M.D.
TEA Ediciones
2005
CELF-5

Identificació, diagnòstic i seguiment dels trastorns del llenguatge i de la comunicació de nens i adolescents de 5 a 15 anys.

Wiig, E.H; Semel, E.; Secord, Wayne A.
Pearson
2018
ComFor

Avaluació de las necessitats de sistemes augmentatius de comunicació en Autisme i altres dificultats de comunicació. Nens i adults amb TEA i altres dificultats de comunicació.

Verpoorten, R.; Noens, I.; Van Berckelaer-Onnes, I.
Autismo Avila
2014
Test Boston

Avaluació de l'Afàsia.

Goodglass, H.
Editorial Médica Panamericana
2005
EDAF

Detectar dèficits en l'àmbit de la discriminació auditiva i fonològica en nens. Des dels 2 anys i 9 mesos fins els 7 anys i 4 mesos.

Brancal, M.F.; Alcantud, F.; Ferrer, A.M.; Quiroga, M.E.
Ediciones Lebón
2009